… ami az élethez kell!

Kezdőoldal SZTÁROK&DIVAT Vitorláson érkeztek meg a legújabb Nivea termékek!

Vitorláson érkeztek meg a legújabb Nivea termékek!

Egy nagyon izgalmas sajtótájékoztatóján jártunk a Nivea jóvoltából. Az őszi újdonságokat nem éppen rendhagyó módon mutatták be, egy utazás keretein belül ismerkedhettünk meg az eddig megszokott minőséget is túlszárnyaló friss termékekkel.

A márkától már megszoktuk, hogy színvonalas rendezvényekkel készül, de valahogy mindig sikerül még jobbat alakítaniuk. Egy magánbusszal érkeztünk Siófokra, ahol elszállásoltak minket. A bőséges vacsora után wellness és koktélozás közül lehetett választani. A szálloda gyönyörű és igényes spa részleggel rendelkezett, melyet sokan ki is próbáltak.  Remek emberek, zene és DJ gondoskodott a kiváló hangulatról, az éjszakába nyúló tivornyázás után pedig rögtön tesztelhettük a Nivea egyik csodás újdonságát, ami frissé és üdévé varázsolt bennünket. A reggeli fáradtságból gyorsan túl kellett jutnunk, mivel kilenckor már a vízen siklottunk egy meseszép vitorlással. Miután újdonsült tapasztalatokkal és emlékekkel felszerelkezve visszaértünk a hotelbe már csak gyors pakolásra volt időnk és mehettünk vissza a mindennapok körforgásába.

Na és akkor az újdonságok: For men
A Nivea nemzetközi felmérése rámutat, hogy az aktív közösségi életet élő férfiak sokkal boldogabbak és kiegyensúlyozottabbak, mint otthonülő társaik. A márka egyértelműen azt szeretné, hogy a vásárlók boldogak legyenek, azonban az esti kimaradásoknak ára van, az arc fáradt és gyűrött lesz. Ebben segít az új termékcsalád a Skin Energy, mely eltünteti az átbulizott éjszaka nyomait! A család tagjai az After  Shave Splash, az arcápoló gél, a revitalizáló krém, az arclemosó gél, a golyós szemkörnyék ápoló, a borotva gél és a 2in1 after shave, tehát minden, amire egy férfinak szüksége lehet! Egyébként mindegyik termék Q10-et tartalmaz.

És mit tartogat az ősz a nőknek?
…hát rengeteg mindent! A megújult Aqua Effect termékcsalád számos krémet foglal magába, mely minden bőrtípusra készült egy-egy készítménnyel, a lényeg mindegyiknél a megfelelő hidratálás, hiszen ez az egyik legfontosabb dolog a bőrápolóknál! A Niveánál eddig nem kaptak akkora hangsúlyt az arcmaszkok, ez az idei évben megváltozik, három, csodásan kényeztető pakolást próbálhatunk ki! A gyönyörű haj eléréséhez és karbantartásához pedig új hajápoló termékek érkeztek, melyeket már most imádunk! A Volume Sensation az extra dús hajakért felelős, míg a Hydro Care termékcsalád vízililiommal és aloe verával pótolja a haj nedvességszintjét, melynek eredményével hajunk rendkívül selymes és puha lesz. Természetesen a ránctalanítás sem maradhat ki a programból, amiben az új ránctalanító arckrémcsaláddal készült a márka számunkra.