Itthon nem divatosak az őrült kirakatok, de ha ellátogatunk valamelyik külföldi luxusboltba meglepődhetünk néhány extrém berendezésen. A következőkben bemutatunk nektek néhány különleges darabot ezek közül.
Állati kinézet
Egy-két luxusmárka olyannyira kedveli az állatokat, hogy még a kirakatba is kiteszik őket a próbababák helyett. Talán ezzel akarják ösztönözni az embereket a vásárlásra? Hiszen a reklámszakértők által tudjuk, hogy gyerekkel és állatokkal szinte bármit el lehet adni! Bár nem hisszük, hogy Louis Vuitton-nak szüksége lenne ilyenfajta reklámra. Stella McCartney-nál teljesen érthető a szituáció, hiszen ő az egyik nagykövete az újrahasznosított anyagokból készült ruhagyártásnak és mindent megtesz az állat- és környezetvédelemért, ami a boltján is látszik.
Hív a természet
Számos bolt szereti a zöldet idéző, dzsungel – szerű dekorációt, ami szerintünk nagyon mókás. Jól néznek ki a virágos és pillangós fejű próbababák Stella McCartney-nál, valamint a farmerek az erdő lágy ölén a Replay üzleteiben.
Izompacsirták
Az Abercrombie&Fitch nagyon különc módját választotta a (női) vásárlók becsalogatásának. Gyönyörűen kidolgozott testű úriembereket állítottak az üzletek kapuiba, akikkel még fényképezgethetsz is. A fiúk természetesen lenge öltözékben pózolnak és vigyorognak az ártatlan járókelőkre. Hát lányok, azért valljuk be, hogy mi is tennénk egy kört a boltban, ha másért nem az izmos pasikért biztosan!
Ötletes
Vannak olyan dizájnok is, amelyek nagyon ötletesek és viccesek. Ebből a kategóriából is összeszedtünk nektek néhányat. Louis Vuitton nem titkolja, hogy táskái mennyit érnek, olyannyira félti őket, hogy több kamerát is rájuk állított, nehogy valaki eltulajdonítson egyet. Igazán egyedire sikeredett ez a kirakat! Ezzel a biciklivel mi is szívesen tekernénk végig a városon nap, mint nap. Mindene Gucci-ból van, a kerekétől egészen a kormányáig, ez aztán stílusos! Ki vinné haza?