Vakmerő. Magabiztos. Provokatív. A GUESS lány már több, mint 30 éve diktálja a divatot. Fiatal és szemtelen, bátran viszi őrült kalandokba a többieket, szinte vibrál az energiától és az érzékiségtől. Igazi vezéregyéniség. Most bemutatkozik a GUESS illatcsalád legújabb tagját, a GUESS DARE. Bátor és szellemes,ettől zöld jegyekkel telített, virágos-gyümölcsös illatól biztosan felforr a véred. (x)
“A GUESS lány szexi és kalandvágyó, ez a márka lényege és ez vezérli új illatunkat, a DARE-t is.” –mesél a parfümről Paul Marciano, a GUESS márka vezérigazgatója és kreatív vezetője. “Úgy gondoljuk, hogy ez az illat bárhol a világon arra fogja bátorítani a lányokat, hogy merjenek kockáztatni, harcolják ki a szabadságukat és állandóan ostromolják határaikat. “
A kalandvágyó illat
Bruno Jovanovic, az IFF parfümőrét az ikonikus “Charlie Angyalai”, a Bond lányok és Peggy Lipton alakja (Mod Squad sorozatban) vezette, amikor kiválasztotta azokat az alkotóelemeket, melyek kifejezik az igazi GUESS lányokra jellemző vakmerőséget. “A GUESS Dare tökéletesen illik az Y generációhoz, akik éppen olyan szabad szelleműek, mint a 70-es évek tinijei voltak. “ – mondja Jovanovic. “Thelma és Louis vadsága és félelem nélküli utazása mintegy például szolgál a kalandokat kereső GUESS Dare lányok számára, akik nem félnek kihasznáni sugárzó nőiességüket céljaik eléréséhez.”
A GUESS parfümök sorában ez az első, zöld jegyekben tobzódó, virágos-gyümölcsös illat és ennek köszönhetően hatalmas feltűnést kelt modernitásával. Az illat vibráló jellegét a fejillatban felbukkanó ropogós kumquat, csillámló körtevirág szirom és friss lime virág adja. A szívillatban indiai kaktusz virág, illatos, szárított fás jegyek kiemelik a parfüm fiatalos lendületét és csepp vadsággal fűszerezik a kompozíciót, melyet érzéki jázmin és nőies vadrózsa egészít ki. Végül az alapillatban kibontakoznak a csábító alkotók, napszítta uszadékfa, pézsma és kókuszpálma krémes elegye, Dél Florida virágos és vizes zöld jegyei, melyek melegen sugárzóvá teszik az illatot.
Fejillat: ropogós kumquat, körtevirág szirom, lime virág
Szívillat: kaktuszvirág, jázmin, vadrózsa
Alpillat: napszítta uszadékfa, kókuszpálma, pézsma
A csomagolást Lance McGregor tervezte. Nőies, pink színben tündöklő üveg, mely büszkén viseli ívelt vonalait, akárcsak a GUESS lány. A szépséges üvegen a míves metszetek a lágy nőiesség és a szemtelen vakmerősség közötti ellentétet szimbolizálják. Az üveg nyakát övező rózsaszín láncon díszeleg a GUESS logo, míg a márka védjegye, a háromszög, az üveg rózsás-arany kupakján tűnik fel. Az áttetsző üvegen át látni a barackos-pinkes színben tündöklő parfümöt, csodálatosan harmonizálva a jellegzetes színvilággal. Az üveget rejtő kartondoboz mintha a GUESS-re oly jellemző farmerből készült volna, rózsaszín szegecsekkel kiverve, mely képviseli a márka értékeit és összetéveszthetetlenül utal a GUESS hagyományaira. Ez a provokatív kontraszt a nőies és érzéki üveg, valamint a szexi, farmert idéző kartondoboz között azonnal felkelti a figyelmet és belevésődik az emlékezetbe.
Guess Who?
A modern lányok igazi társasági emberek, kis közösségükben mindig ők a vezéralakok. Fiatalok, kalandvágyóak és tudják, mit jelent az élet, mindent megosztanak haverjaikkal. A GUESS Dare lányok igazi trend diktáló egyéniségek. A parfüm reklámkampányának képeit Yu Tsai fotós készítette, képei megragadják a vakmerő, játékos, közösségi Dare illat lényegét. A spanyol modell, Leticia Zuloaga a legbevállalóssabb a reklámban szereplő szépséges trio tagjai között, falatnyi kis farmer sortjában kacér és kihívó. Barátnői, a szőke bombázó Megan Williams és a barna Natasha Bernard. A trio készen áll a város meghódítására, bolondozva, büszkén sétálnak az utcán a pálmafák alatt, minden fej megfordul utánuk, ahogy emelkedik a hőmérséklet. A televíziós reklám sztorija: a három lány kacéran sétál az utcán, amikor megakad rajtuk egy jóképű motoros srác szeme. Azért, hogy ne lankadjon barátnői bátorsága, Leticia egy cseppet fúj az izgalmas illatból sáljára, majd emlékül jóképű csodálója kezébe nyomja. Igazi GUESS lány, aki tudja, hogyan gyakoroljon mély benyomást másokra.