… ami az élethez kell!

Kezdőoldal Kiemelt Egy rendkívüli találkozás a Louis Vuitton Alapvető Értékek kampányában

Egy rendkívüli találkozás a Louis Vuitton Alapvető Értékek kampányában

Ez egy olyan rendkívüli találkozás, amely kizárólag a Louis Vuitton kezdeményezésére valósulhatott meg, két generáció, két nemzetiség és két kultúra, ám mindenekelőtt az elmék és a sport szeretetének találkozása testesül meg a két sportlegenda, Larissa Latinyina és Michael Phelps együttműködésében. Az új Louis Vuitton Alapvető Értékek kampány 2012. augusztus 16-án vette kezdetét világszerte, melynek mottóját az alábbi gondolatok képezik: “Két különleges utazás. Csak egy odavezető út. Larissza Latinyina és Michael Phelps. Egy tornász- és egy úszólegenda.”

Larissza Latinyina 1934-ben született Ukrajnában, a második világháború legsötétebb időszakában nőtt fel, ám a szörnyűségeken csodálatos módon továbblépve, több mint egy évtizeden átívelő pályájával a legmagasabb szinten, a legnevesebb nemzetközi sportversenyeken képviselte a Szovjetuniót. Azonban nem csak a sporteseményeken aratott győzelmeivel nyert elismerést, hanem kiemelkedő kedvességével és sportszerűségével is.

1985-ben, a marylandi Baltimore-ban született Michael Phelps élete a megtestesült amerikai álom: szerényebb kezdetektől indulva hazája történelmének egyik legtöbbször kitüntetett sportolójává, többszörös olimpiai bajnokká és világcsúcstartóvá vált. Az Év Legjobb Úszója a Világon címmel nem kevesebb, mint hat alkalommal tüntették ki, az amerikai úszólegenda, Mark Spitz pedig az alábbi gondolatokat nyilatkozta róla: “Nem csak a legnagyobb úszó, hanem talán minden idők legnagyobb sportolója…a legnagyszerűbb versenyző, aki valaha is járt ezen a bolygón.”

De miről is beszélgetett a két sportlegenda közös találkozásuk alkalmával?
Természetesen a sportról, valamint eltérő hátterükről, és a dicsőség felé megtett rögös útjukról. Legkülönlegesebb pillanataikról és maradandó emlékeikről. A világhírű fotós, Annie Leibovitz megragadta elmélyült beszélgetésükben rejlő varázst, és a különleges pillanatokat, melyeket mi magunk is megcsodálhatunk a Louis Vuitton Alapvető Értékek kampányképein. A két sportóriás azonban mindenekelőtt szenvedélyük átadásának fontosságában értett egyet, és e nemes cél oltárán nem félnek energiát és időt is áldozni. Miután 1966-ban Larissza Latinyina visszavonult a versenyzéstől, a szovjet nemzeti csapat edzőjeként támogatta a felkészülést, és országát az egyik legmeghatározóbb erővé, igazi nagyhatalommá tette a torna világában. Michael Phelps pedig mindeközben a 2008-ban létrehozott alapítványán keresztül támogatja az úszás sportágát, célja megadni a fiatal úszóknak azokat a lehetőségeket, amelyek neki is rendelkezésére álltak pályája kezdetén.

A Louis Vuitton Alapvető Értékek kampányának célja
Az utazás már több mint 150 éve a Louis Vuitton alapvető és meghatározó értéke. A 2007-ben indított Alapvető Értékek kampány a Louis Vuitton örökségének, az utazás művészetének hosszú távú újrafogalmazása. Az utazás nemcsak egy új hely megismerését jelenti, annál sokkal több, egy érzelmi élmény, az önfelfedezés és önmegvalósítás folyamata. Mindannyiunk előtt nyitva áll a lehetőség, hogy beteljesítsük személyes utazásunkat. A Louis Vuittonnál nagy hagyománya van a kivételes személyiségekkel való együttműködésnek is, pontosan ezért az Alapvető Értékek kampányban szereplők világszerte ismert egyéniségek kiemelkedő eredményekkel és múlttal. Sztárságukon túlmutatva olyan ismert egyéniségek ők, akik teljes és értékes életet éltek – olyan emberek, akik megvalósították saját személyes utazásukat.

Hozzászólások

Pin It on Pinterest