Nemrégiben egy különleges rendezvényen jártunk. A Desigual, a világ egyik legkiemelkedőbb divatmárkaja csütörtökön nyitotta meg első magyarországi üzletét Budapest egyik legforgalmasabb bevásárlóközpontjában, a WestEnd City Centerben.
A megnyitót sajtósok és hírességek hada árasztotta el, a rendezvényen Lola, Harcsa Veronika, és Palya Bea is tiszteletét tette. „Igazi tavaszi ruhákat találtam, csupa szín, csupa energia, most már csak a jó időnek kell végre megérkeznie, hogy viselni is tudjam.” – mondta Lola.
Az üzlet a márka női, férfi, cipő és kiégészítő kollekcióját kínálja a hazai vásárlóknak. Minden Desigual üzlet különleges dizájnnal várja a márka szerelmeseit. A budapesti üzlet nemcsak a világítástechnikával, hangzás- és fényvilágával, hanem a pozitiv, vidám hangulatával is prezentálja a Desigual életérzést. Az alkotók a spanyolokra jellemző vidám, pozitív gondolatokat, boldogságot, és fiatalos lendületet szerették volna megjeleníteni a kollekciókban.
A ruhákat leginkább a színek, a lendület, és a bohóság jellemzi, az egyes darabok egytől-egyig energiát sugároznak. A Desigual főbb jellemzői az optimizmus és a színes, egyedi tervezés. A cég 1984-ben kezdte meg működését az alábbi szlogennel: „Desigual, nem ugyanaz”. A márka valami szokatlant, ugyanakkor hihetetlenül emberit kelt életre. A női ruharadarabok kifejezetten változatosak, pontosan azért, mert a világon minden nő különböző, egyedi stílussal megáldott. Így mindenki megtalálhatja a kedvére való darabot. Így tavaszi/nyári kollekcióban helyet kaptak romantikus népi mintákkal ellátott ruhák, vagány darabok, és a vintage hatás. Mindezt a Desigual arculatára szabva.
2012-ben több, mint 22 millió terméket értékesítettek különböző csatornákon keresztül. A márka 330 önálló üzlettel, 9000 multi-brand értékesítési ponttal és 2200 további kihelyezett önálló részleggel zárta a 2012-es évet a világ több, mint 90 országában.