… ami az élethez kell!

Kezdőoldal Kiemelt David Beckham új kampánnyal ünnepli a bodywear sikerét

David Beckham új kampánnyal ünnepli a bodywear sikerét

David Beckham a H&M számára tervezett alsónemű kollekciójának sikerét a klasszikus alsóruházat fazonjára és formájára koncentráló új kampánnyal ünnepli.

A hatásos, Davidet fekete háttér előtt ábrázoló új képeket Los Angeles-ben fotózta Alasdair McLellan; a képeken David és az alsónemű határozottan kiemelkednek a háttérből. Mivel David folyamatosan kísérletezik megjelenésével, az új kampányfotókon megújult stílusával látható. “Nagyon izgalmas számomra az új David Beckham bodywear at H&M kampány – mondja David Beckham – Ezekkel a képekkel a David Beckham Bodywear kollekció erősségeit és kvalitásait, valamint a termékek viselhetőségét és fazonját akartam kifejezni. Nagyon szeretem a választékot, és minden egyes terméket kényelmesnek találok. A kollekció megjelenésétől kezdve teljesen természetesnek tűnik számomra a viselésük!”

A David Beckham kollekció – amely a 2012 februári bemutatója után azonnal világsikerré vált –  egy különleges, hosszú távú együttműködés. Az üzletekben és online folyamatosan kapható kollekció a David Beckham és csapata által tervezett alapdarabokra fókuszál, és különös figyelmet szentel a kényelemnek és a fazonnak az alsónadrágoktól kezdve a hosszú szárú alsókon, trikókon, sima és nyakban gombos pólókon keresztül a jégeralsókig. A kollekcióban folyamatosan megtalálhatók ezek a termékek, ezáltal egy olyan, új klasszikusokat tartalmazó alsónemű-választékot kínálva, amely mára számos férfi ruhatárának lényeges elemévé vált. Novemberben, az ünnepi szezon indulásával pedig új, ajándéknak is tökéletesen megfelelő darabok is érkeznek az üzletekbe.

Hozzászólások

Pin It on Pinterest