David Beckham a H&M számára tervezett alsónemű kollekciójának sikerét a klasszikus alsóruházat fazonjára és formájára koncentráló új kampánnyal ünnepli.
A hatásos, Davidet fekete háttér előtt ábrázoló új képeket Los Angeles-ben fotózta Alasdair McLellan; a képeken David és az alsónemű határozottan kiemelkednek a háttérből. Mivel David folyamatosan kísérletezik megjelenésével, az új kampányfotókon megújult stílusával látható. „Nagyon izgalmas számomra az új David Beckham bodywear at H&M kampány – mondja David Beckham – Ezekkel a képekkel a David Beckham Bodywear kollekció erősségeit és kvalitásait, valamint a termékek viselhetőségét és fazonját akartam kifejezni. Nagyon szeretem a választékot, és minden egyes terméket kényelmesnek találok. A kollekció megjelenésétől kezdve teljesen természetesnek tűnik számomra a viselésük!”
A David Beckham kollekció – amely a 2012 februári bemutatója után azonnal világsikerré vált – egy különleges, hosszú távú együttműködés. Az üzletekben és online folyamatosan kapható kollekció a David Beckham és csapata által tervezett alapdarabokra fókuszál, és különös figyelmet szentel a kényelemnek és a fazonnak az alsónadrágoktól kezdve a hosszú szárú alsókon, trikókon, sima és nyakban gombos pólókon keresztül a jégeralsókig. A kollekcióban folyamatosan megtalálhatók ezek a termékek, ezáltal egy olyan, új klasszikusokat tartalmazó alsónemű-választékot kínálva, amely mára számos férfi ruhatárának lényeges elemévé vált. Novemberben, az ünnepi szezon indulásával pedig új, ajándéknak is tökéletesen megfelelő darabok is érkeznek az üzletekbe.