… ami az élethez kell!

Kezdőoldal Blog Törökországi kalandok

Törökországi kalandok

Életem első olyan nyaralásán voltam, ahová nem a családommal mentem. Ivett barátnőmmel töltöttünk el egy őrült és csodálatos hetet Törökországban.

Az első öt napot Bodrumban töltöttük. Nagyon helyes kis szállásunk volt, de az igazán izgalmas dolgok éjszaka történtek. Tudjátok, hogy én itthon ritkán járok el, nem vagyok egy bulizós lány…viszont most bepótoltam a partykat!:) Nappal sütkérezés a medence mellett vagy a hajón, este pedig buli-buli-buli. Mondom: őrült egy nyaralás volt!:)

Pénteken ismét repülőre ültünk, ugyanis Isztambulban folytattuk a nyaralást. Az ott töltött napokat a következő szavakkal tudnám jellemezni: csodálatos szálloda, mesés kilátás, isteni ételek és shopping!<3

Kilátás a szobánk ablakából:

A szálloda belülről:

Helyi nevezetességek:

A nyaralások általában nem a diétázásról szólnak…nos, ez velünk sem volt másképp!:)

Az egyik bevásárlóközpont:

A végére pedig jött egy kis csavar. Nem is mi lettünk volna, ha minden rendben megy…:) Ugyanis vasárnap hazafelé lekéstük a repülőnket. Szerencse a szerencsétlenségben, hogy az információs pultnál egy nagyon kedves fiatalember ült és ingyen adott nekünk jegyet a következő gépre! Azonban a legközelebbi járat csak másnap reggel 9-kor ment, így az éjszakát a repülőtéren kellett töltenünk.
Nem volt egyszerű, de végül csak hazajutottunk. És minden összevetve, életem egyik legjobb nyaralása volt!