Heidi Klum, Gisele Bündchen, Karolina Kurkova, Adriana Lima, Tyra Banks, Bar Rafaeli… Ők azok a nők, akiket mindenki ismer, és akikért férfiak milliói rajonganak és persze nők milliói irigyelnek. De vajon mi a titka irigylésre méltó alakjuknak? Csupán genetika, vagy annál jóval több? Te is ellesnél tőlük pár trükköt? Akkor kövesd életmód és diéta tanácsaikat!

Heidi Klum talán a legismertebb szupermodell, akinek kedvessége és természetessége mindenkit lenyűgöz. Hűséges feleség, odaadó három gyermekes anyuka, aki mindig mosolyog, és persze bombaformában van! „Szerintem a tökéletes naphoz kell legalább 9-10 óra alvás és napi 3 liter víz!”- vallja a csinos anyuka. Heidinek tökéletes az alakja, ami saját bevallása szerint a genetikának is köszönhető. Persze, azért egy-egy fotózás vagy divatbemutató előtt ő is szereti tökéletesíteni alakját. Ha követed Heidi tanácsait a Scarsdale-diéta segítségével, te is könnyedén csúcsformába lendülhetsz! „Ez a diéta azoknál alkalmazható, akik maximum 5 kilótól szeretnének megszabadulni!”

Miből áll a diéta?
A diéta szinte teljesen nélkülözi a zsiradékokat és a szénhidrátokat, így csökkentett kalória-bevitellel lefaraghatók a fölösleges kilók. A kijelölt időszakban célszerű főleg zsírégető ételeket és nátriumban szegény zöldségeket fogyasztani! Amit egyáltalán nem lehet fogyasztani: tejtermék, fehér rizs, édesség, fehér cukor, alkohol.
Amiből nagyon sokat ehetsz: spenót, saláta, uborka, zeller, cukkini, zöldbab, grapefruit, fehér húsok…

Mennyit mozog Heidi?
Hetente minimum 4 x 90 percet edz, ezen kívül, teniszezik, és aerobic órára is jár.


A 28 éves Karolina Kurkova a világ hatodik legjobban fizetett topmodellje. A cseh lányt vékony, formás, feszes alakja tette világhírűvé. Ám ahhoz, hogy formában is maradjon, neki is tennie kell! Karolina a 2 napos detox méregtelenítő diéta híve.

1 nap: Tisztulj meg!
Igyál nagyon sok vizet vagy friss 100%-os gyümölcslevet, tea és kávé helyett!

Karolina reggeli vitaminturmixa:

Hozzávalók:
2 darab zeller
4 csomag spenót
2 db paradicsom
negyed fej friss fejessaláta
1 citrom leve

Elkészítés:
Az alapanyagokat tedd turmixgépbe, majd a mixet tedd be egy kicsit hűlni a hűtőbe! „Ez a turmix nemcsak a szükséges vitaminokat és nyomelemeket juttatja a szervezetedbe, de még laktat is!”

Ebédre és vacsorára:
Ebédre készíts teljes kiőrlésű tésztát, sok-sok zöldséggel, vacsorára pedig (maximum este 6 órakor) könnyű salátát hallal. Persze ezzel még nincs vége a napnak! Vegyél fel edzőcipőt, és menj el egy hosszú, lendületes sétára, legalább félórára.

2. nap: Építsd újra a tested!
A legfontosabb, hogy igyál annyi vizet, amennyit csak tudsz!
A menü: friss gyümölcs reggelire, zöld saláta, paradicsommal, olívaolajjal ebédre, végül vacsorára párolt hal zöldséggel.

Edzéstippek: Jóga és Pilates. Mindkettő kiválóan alkalmas a lelki egyensúly helyreállítására, és megőrzésére is!