… ami az élethez kell!

Kezdőoldal Trend&Lifestyle Pihenés a Klopeini-tó partján

Pihenés a Klopeini-tó partján

Fantasztikus hegyek, csodálatosan ragyogó kristálytiszta tavak és persze rengeteg kirándulási lehetőség vár minket Ausztriában. Mehetünk barátokkal, családdal vagy akár kettesben a párunkkal is. Számtalan kaland vár ránk Karintiában!

Ausztria déli tartománya 1270 állóvízzel, 200 fürdőtóval és számos gyógyforrással, maga a vízibirodalom. A legismertebb tavak: Wörthi-tó, Faaker See, Millstätti-tó és ahova most látogattunk el, a Klopeini-tó.

Klopeini-tó – A csend és a nyugalom birodalma
A Klopeini-tónál, Dél-Karintiában az egész család jól érzi magát. Mint Karintia egyik legmelegebb fürdőtava, vize nyáron a 28° C-ot is eléri. A nyári forró hónapokban az Obir cseppkőbarlangok nyújtanak lehetőséget a lehűlésre, amelyek a legszínpompásabbak és legnagyobbak Ausztriában, a 8°C-os hőmérséklethez azonban jobb, ha melegen öltözünk.
Részletek: www.klopeinersee.at

A víz kristálytiszta, a panoráma csodálatos

Egy barátságos családi hotel
Budapestről nagyjából öt óra alatt érhetjük el St. Kanzian-t és a Klopeini-tavat, ahol a szállásunk is volt. A Strandhotel -Seeblick-et egy út választja el a mesés tótól, saját zárt strandja van, ahol kedvünkre úszhatunk, napozhatunk és gyönyörködhetünk a csodás tájban. Kedves, gyermekbarát személyzet, finom reggelik és ízletes vacsorák – ez várt ránk az elkövetkező pár napban.
Részletek: www.strandhotel-seeblick.at

Kedves, barátságos hotelben szálltunk meg

Kalandpark a fák felett
Alig pár perc sétára található egy fantasztikus élményvilág, ahol újra gyerekek lehetünk! A fák csúcsa felett sétálgathatunk és élvezhetjük a kilátást, miközben különféle játékos ügyességi feladatokon vehetünk részt! A több mint 20.000 m² nagyságú játszóparkban található még kisállat simogató is.
www.walderlebniswelt.at

Kilátás a Kalandparkból a Klopeini- tóra.

Az utazás során megkóstoltuk az osztrák konyha ínyencségeit is!