… ami az élethez kell!

Kezdőoldal Szépség Ragyogj Heidi Klummal

Ragyogj Heidi Klummal

Most Heidi Klum sokoldalú egyénisége új illatában, a Shine-ban, ebben a pezsgő virágos orientális összeállításban testesül meg. Ez a csodálatosan nőies aroma Heidi vidámságát, játékosságát és eredetiségét hordozza magában, melyek természetes és elérhető személyiségében is megnyilvánulnak.

"Csodálatos volt a forgatás Cancunban!"

Mit jelentenek számodra az illatok?
Azt hiszem a parfüm egy nő stílusának kiterjesztése, ez nem egy olyan dolog, amit látsz, hanem olyasmi, amit belülről érzel. Mindegy, hogy erőteljes, pimasz, vagy csábító, a parfüm, amit viselsz, személyiségedet tükrözi, megmutatja milyen nő vagy valójában.

Miért döntöttél úgy, hogy megalkotod saját illatod?
Azért, mert imádom a parfümöket! Ez valami, amit reggel magadra teszel és veled marad egész nap, vagy csak esténként használod, hogy szexinek érezd magad. Olyan családból származom, ahol a szépség, a smink és a parfümök nagyon fontosak. Édesapám az egyik legnagyobb kozmetikai vállalatnak dolgozott Németországban, gyakran hozott haza valamit. Még a gyakorlatomat is nála végeztem, amikor még kislány voltam! Az illatok a véremben vannak, ez teljesen természetes.

Miért döntöttél úgy, hogy a Coty legyen a partnered ebben a projektben?
Nem adom akármihez a nevem. A Coty egy olyan vállalat, amely törődött azzal, hogy én milyennek szeretném ezt a parfümöt, hagyták, hogy irányítsak. A kezdetektől igen szoros együttműködés volt ez. Találkoztam az Orrukkal, aki egy fantasztikus francia férfi, majd ezután sűrűbbek lettek a találkozások, amikor csak szimatoltuk a különböző illatokat. Az üveg designján is közösen dolgoztunk, mert én egy nőies és játékos csomagolást akartam, valamit, ami illik hozzám. Igazán nagy kaland volt, sokat szórakoztunk.

Mennyire vontak be a fejlesztésbe?
A folyamat minden lépésében részt vettem, az illat megalkotásától kezdve, a csomagolás és az üveg megtervezéséig. Azt akartam, hogy ez az illat azt tükrözze vissza, ki vagyok az életben. Ha csak továbbadod a munkát, és ráírják a neved, az nem te leszel. Én pontosan egy olyan illatot szerettem volna, ami teljesen én vagyok, pontosan ezért lett a neve „Shine” is. Olyat akartam, ami felerősíti a belső ragyogást, valamit, ami mókás, könnyű és boldog, mert én éppen így érzem magam. Csodálatos férjem van, 4 gyönyörű gyerekem és folyamatosan utazom a világban. Meg akarom mutatni ezt a boldogságot egy illattal, az üveg designjával és a Mexikóban forgatott reklámmal.

Miért választottad illatodnak a Shine nevet?
Szeretem ezt a nevet: Shine. Számomra a ragyogás (Shine) a nő önbizalmát jelöli, mely belülről fakad. A Shine a boldogságot, és belső csillogást szimbolizálja.

Lédús mandarin és körte jegyekkel indít, melyet a fűszeres piros bors egészít ki, hogy felébressze az érzékeket. 7099 Ft/30ml

Hogyan írnád le az illatot?
Azt akartam, hogy a parfümöm nagyon nőies, időtlen és klasszikus legyen, úgy érzem sikerült azokat az illatjegyeket kiválasztanom, amik a lehető legjobban leírják ezeket. Az illat egyesíti a pézsmát és egy cseppnyi vaníliát, ami érzékiséget ad, a mimózát és a gyöngyvirágot, melyek egyszerűen fantasztikusak. Azt hiszem megtaláltuk a tökéletes kombinációt az illatomnak, a Shine-nak.

Milyen fontosak Neked az illatok?
Be kell ismernem, hogy elég sok energiát fektetek a megjelenésembe. Mielőtt elhagyom a házat végiggondolom az egész kinézetemet. Sosem érzem teljesnek parfüm nélkül. A Shine illik minden összeállításomhoz.

A nők, akik illatodat viselik, hogyan érzik majd magukat?
Célom az volt, hogy a nők gyönyörűnek érezzék magukat és békében legyenek saját magukkal, amikor viselik. Azt szeretném, hogy a nők, amikor belépnek egy étterembe az emberek kövessék illatukat. Nem túl erős, mégis titokzatos és nagyon nőies.

Mikor és hol viseled illatod?
Az illatom a nap minden pillanatához illik. Nincsen tedd és ne tedd, amikor parfümökről van szó. Szeretem a hajamra permetezni, így egész nap érezhetem az illatát. Természetesen a nyakam és a csuklóm sem maradhat ki.

Milyen volt a reklámkampány elkészítése?
Csodálatos forgatás volt Cancunban. Nabil forgatta és rendezte, nagyon sokat nevettük. Pár hónappal ezelőtt már dolgoztunk együtt a férjem Secret című videoklipjében, ami nagyon intimre sikerült. Nabil nagyszerű rendező és fényképész, azt hiszem ez a reklám nagyon bensőséges, mert teljesen én vagyok és teljesen valódi. Néhány rendezőnek nagyon nehéz kihoznia a saját énedet, hogy emellett még fantasztikusan is nézz ki,  Nabilnak megvan az a képessége, hogy ezt megtegye.

Milyen volt a forgatás hangulata?
Nagyon sokat nevettük, mindenki boldog volt, hogy ott lehet. A nap sütött, és egyszerűen nagyszerű volt. A forgatás 2 napig tartott. A sminkkel és a hajjal kezdtünk hajnali fél négykor, hogy a napfelkeltéig mindennel készen legyünk, és addig dolgozhassunk, míg a nap lemegy. Nabil akkor is folytatta a munkát, amikor már sötétedett, ami nekem nagyon tetszett, mert különböző beállításokat szeretett volna kipróbálni a rendelkezésünkre álló rövid idő alatt.

Mondanál pár szót a ruhákról?
A TV szpotban a ruhám egyszerű, mégis elegáns volt. Azt akartam, hogy pajkos legyen, tükrözze azt a napos hangulatot, amiben voltunk és a pillanatot, amit a férjemmel éltünk át a mólón. Ezért Maryam, a stylistom, megalkotta ezt a csodálatos arany és bronz ruhát.

Hozzászólások

Pin It on Pinterest