„A zenében fontosak a hagyományok, a stabil alapok, ám egyenesen elengedhetetlen az innováció, a hitelesség és az egyéniség. Az autóiparban is sokan törekszenek hasonló harmóniára, de számomra csak a Lexus az, ahol minden érték: a megnyugtató környezeti teljesítmény, az előremutató kényelem és biztonság, a hagyományos értelemben vett autós élmények és a megkérdőjelezhetetlen megbízhatóság maradéktalanul találkozik” – hangsúlyozta Presser Gábor azon a sajtótájékoztatón, ahol a Toyota Motor Hungary Kft. képviselőitől átvette új autójának, egy Lexus GS300h hibrid gépkocsinak a kulcsait.
Presser Gábor a márka őszinte kedvelőjeként egy éven át használja majd Lexus GS300h autóját. A magyar könnyűzenei élet egyik legismertebb szereplője, a legendás zeneszerző, zongorista és énekes nincs egyedül választásával: a Lexus különleges helyet foglal el a prémium autók hazai és nemzetközi piacán.
A Toyota és a Lexus az első generációs Toyota Prius megjelenése óta több mint hatmillió full hybrid gépkocsit értékesített világszerte. Az ebből eredő tapasztalat és szakértelem tette lehetővé, hogy ma már egyedülálló módon a Lexus minden modellje megvásárolható benzin-elektromos full hybrid kivitelben. A márka 91 százalékos részesedéssel gyakorlatilag egyeduralkodó a hazai prémium hibrid piacon, de az abszolút számok tekintetében is előre tör: a Lexus jelenléte az Európai Uniós piacok közül Magyarországon a legjelentősebb; a 2,5 százalékos részesedést csupán Lengyelország múlja felül.
A Lexus GS kategóriájában, a prémium nagyautók (E-Premium szegmens) között az eladások mintegy 70 százalékát teszik ki az automata sebességváltós, dízel üzemű modellek. Részarányuk az elmúlt három évben drasztikusan megnőtt a hazai piacon, gyakorlatilag ezek a modellek felelősek azért, hogy a szegmensben 2010 óta mintegy másfélszeresére nőttek az eladások. A kategória komoly szereplőjének számító Lexus GS300 h és GS450h (mint minden Lexus full hybrid modell) üzemanyag-fogyasztásukat és vezethetőségüket tekintve pontosan a legszélesebb igényeknek felel meg, ugyanakkor számos olyan előnnyel bírnak a hagyományos, automata sebességváltós, dízelmotoros járművekkel szemben, amelyek különösen kedvező ajánlattá teszik a két modellt a cégautópiacon. Mivel nincs a dízelekre jellemző koromrészecske-kibocsátás, jóval csekélyebb az emissziójuk, egyszerűbb belső felépítésük (nincs turbófeltöltő, tengelykapcsoló, nagynyomású befecskendezési rendszer stb.) miatt megbízhatóbbak, kedvezőbb a karbantartásuk, ráadásul adóterheik is kisebbek.