… ami az élethez kell!

Kezdőoldal Gasztrolife Jegesen finom az idei nyár sztárja

Jegesen finom az idei nyár sztárja

Nyár. Színek, ízek, hangulatok, emlékek. Ha nyár, akkor gyümölcs. Frissen vagy palackba zárva. Ha gyümölcs, akkor Sió, Magyarország meghatározó gyümölcslé márkája.

A nyári hűsítők csapatához csatlakozott a smoothie, mint az egyik legfiatalabb szereplő, bár világhódító útját már évtizedekkel korábban megkezdte. Brazíliában már az 1950-es években voltak a tengerparton lébárok, de az igazi áttörést Kaliforniának köszönhetjük, ahol 1969-ben jegyezték be az első smoothiekat forgalmazó élelmiszer-láncot. A smoothie extra gyümölcsös, rostokban és vitaminokban gazdag ital, mely reggel tökéletesen alkalmas arra, hogy feltöltsön bennünket energiával, napközben egészséges nassolásnak is remek választás, nyári estéken pedig jégbe hűtve kortyolgathatjuk. A smoothie ízei ugyanis hűtve érvényesülnek a legjobban, de a termék télen is tökéletes formája a gyümölcsfogyasztásnak.

A hazai piacon is egyre népszerűbb ital kedvelői örömmel fedezték fel, hogy piacra kerültek a Sió Smoothie-k, amelyek elsőként igazi „divatikon”, sikkes, könnyen visszazárható 0,25 literes üvegpalackjukkal és káprázatos színeikkel nyűgözik le a fogyasztót. Természetesen a java csak azután következik, ahogy leemeljük a polcról a hűtött italt, és belekortyolunk az intenzív ízekbe. Ami jó hír, hogy hozzáadott cukor nélkül készülnek a termékek, így a cukorfogyasztásukra ügyelők is bátran választhatják. Mindhárom Sió Smoothie külön világba varázsolja el a fogyasztókat: a Fahéjas Birs az alma, birs, barack, banán és acerola kompozícióval, és egy csipetnyi fahéjjal bolondítva olyan hangulatot idéz, mintha a nagyi kertjében üldögélnénk a birsalmafa alatt. A Trópusi Mangó, amelyet a mangó mellett alma, banán, narancs és acerola tesz zamatossá, segít utazás nélkül is távoli tájakra repülni képzeletben. Az Erdei Piros Bogyós pedig szintén igazi ízrobbanást ad a piros gyümölcsök kedvelőinek, az alma és a banán ezúttal málna, áfonya, gránátalma párosításával lesz utolérhetetlenül finom.

A pasztell bézs, a ragyogó napsárga és a mélypiros színű smoothiek akár divatkiegészítőként is jól működhetnek, így jött az ötlet, hogy #légyszínes hashtaggel várja a Sió azokat a fotókat, amelyeket az új termék lelkes rajongói fotóznak hasonló színű tárgyak mellett, és posztolnak Instagramon. A július 15-ig tartó nyereményjátékban hetente van sorsolás, a legmenőbb nyeremény az, hogy ezen a nyáron már a színpompás, jégbehűtött Sió Smoothiekkal tudjuk feldobni a napjainkat. Ráadásul a környezettudatos vásárlóknak is jó hírünk van: a formás üvegpalack számtalan módon újrahasznosítható, készíthetünk belőle kerti dekorációt, fűszerüveget, lámpást, vagy növénybölcsőt is. A smoothie.hu oldalon remek DIY-ötleteket találhatunk, de a lehetőségeknek csak a képzeletünk szab határt. Így nem csupán egy gyümölcsbombával figyelünk egészségünkre, hanem a környezetünk megóvásáért is teszünk egy apró lépést.

Hozzászólások

Pin It on Pinterest