Tíz éve, 2006-ban nyitotta meg kapuit az első magyarországi Nespresso Boutique Budapesten, az Andrássy úton. Az üzlet alapterülete akkor még kevesebb, mint fele volt a jelenleginek, ésmindössze két kávéspecialista várta az érdeklődőket a pultok mögött.
A növekvő népszerűségnek köszönhetően a Nespresso az elmúlt 10 évben folyamatosan bővítette üzlethálózatát, hogy a vásárlók megtapasztalhassák a márka által kínált magas színvonalú kiszolgálást. Jelenleg Budapesten három „klasszikus” Boutique, három Időszakos Mini Boutique, és Győrben egy Mini Boutique várja a minőségi kávék kedvelőit. Ugyanakkor a 24 féle Grand Cru kávékapszula, a magas nyomáson működő kávégépek és a különleges, formatervezett kávés kiegészítők akár online, a Nespresso weboldalán keresztül is beszerezhetőek.
A kerek évforduló megünneplésére a vállalat nagyszabású kampányt hirdetett, melyhez népszerű és ismert Nespresso Clubtagok is csatlakoztak. A Nespresso-t 1986-ban Svájcban alapították. A márka alig hat évvel később Magyarországra is megérkezett, és az Andrássy úti Boutique nyitásával egyidejűleg elindult a Nespresso Club is,mely a vásárlók kényelmét szolgálja gyorsés professzionális szolgáltatásaival. Érdekesség, hogy ugyanebben az évben jelent meg az első ikonikus reklámfilm George Clooney főszereplésével, melyet azóta további 10 követett az évek során. Az Andrássy úti és az Allee Bevásárlóközpontban található üzletek után a Nespresso idén nyitotta harmadik klasszikus Boutique-ját az Arena Plazaban, majd nem sokkal később Győrben az első vidéki Mini Boutique-ot.
Az elmúlt 10 évben az üzletek száma mellett a kávékínálat is folyamatosan bővült; a kávérajongók mára 24Grand Cru kávéőrlemény és időről-időre számos Limited Edition kávékülönlegesség közül választhatnak. A születésnapi kampányhoz öt magyar híresség – és egyben Nespresso Club tag – is csatlakozott, akik ugyan más-más területről érkeztek, azonban közös bennük a magas minőségű kávé iránti szenvedély.