A hír igaz: Magyarország legnagyobb Zara áruházával és Stradivarius üzletével maxolja ki az őszt az Arena Mall. A spanyol divatóriások kibővült, hatalmas alapterülettel, rekordnagyságú árukészlettel és hazánkban most először bemutatkozó üzletkoncepcióval várják a vásárlókat. De ez még nem minden: hamarosan a prémium spanyol ékszermárka, a Tous mesés kiegészítőit és még több nemzetközi brandet is megtalálhatunk a bevásárlóközpontban.(x)
Valóra vált a stílusrajongók álma: a legnagyobb hazai Zara és Stradivarius üzletek megnyitották kapuikat a napokban az Arena Mallban, ahol az Inditex-csoport teljes portfoliója megtalálható.
Luxusgardrób-élmény és online önkiszolgáló pontok az új óriás Zarában
A világ egyik legismertebb fashion márkája, a Zara mostantól két szinten, 3000 négyzetméteren kínálja a kifutók inspirálta, hétről-hétre megújuló, mégis megfizethető árú kollekcióját. A Kerepesi úti bevásárlóközpontban újjászületett és kibővült Zara áruházban a márka legfrissebb, hazánkban egyedülálló, letisztult és élményközpontú üzletkoncepciójával találkozhatunk. A modern, luxusgardrób-hangulatot árasztó, mégis otthonos és inspiráló térben a ruhák és kiegészítők áttekinthetően, színek, stílusok és szettek szerint sorakoznak, hogy a vásárlók még könnyebben alkothassák meg kedvenc összeállításukat. Az áruházban a próbafülkék foglaltságát mutató kijelző, valamint az online rendelések átvételét és visszaküldését megkönnyítő önkiszolgáló pontok is rendelkezésre állnak a gördülékenyebb vásárláshoz. A Zara a legszélesebb őszi-téli kínálattal várja mindazokat, akik igazán karakteres darabokat keresnek a következő szezonra.
Okospróbafülkék és természetes anyagok érintése a kibővült Stradivariusban
Az Inditex-csoport másik tagja, a Stradivarius 500 négyzetméteresre bővült legnagyobb hazai üzlete is különleges, innovatív térélményt kínál az Arena Mallban. A „Wave” koncepció szerint kialakított, természetes anyagokat felvonultató belső design-ban a fehér, szürke, bézs színek, valamint mélybarna gesztenye elemek kínálnak stílusos és kellemes közeget a vásárláshoz. Az üzletben a smart fitting room kényelmi funkció segítségével a próbafülkéből közvetlenül, online kérhetünk az adott modellből más színt vagy méretet, így még kényelmesebb a vásárlás. A játékos, könnyed kollekcióiról ismert Stradivarius márka is lenyűgözően gazdag kínálattal készül az őszi-téli szezonra Budapest egyik legnagyobb bevásárlóközpontjában.
Varázslatos ékszerekkel érkezik hamarosan a spanyol Tous
Az őszi stílusfrissítést új, karakteres ékszerekkel tehetjük még teljesebbé az Arena Mall hamarosan nyíló Tous üzletében. A prémium spanyol ékszermárka védjegyévé az „aranymackó” vált, kínálatában fiatalos statement darabokat, mesevilágot idéző szimbólumokat és finom, letisztult ékszereket egyaránt találunk.
(sajtóanyag)