A divatvilág egyik meghatározó szereplője a Tommy Hilfiger márka az elmúlt évek során ikonikus státuszt ért el világszerte. A vállalatot 1985-ben alapította Tommy Hilfiger amerikai divattervező, és azóta hű maradt az eredeti célkitűzéséhez: a klasszikus amerikai stílus megtestesítése. A cég nagyszerű utat járt be a kezdetektől, és ma már a globális divatpipar egyik meghatározó szereplőjévé vált. (x)
A sokoldalú Tommy Hilfiger
Tommy Hilfiger tervezései mindig a frissesség, a fiatalosság és az elegancia harmóniáját sugározzák. Az ikonikus vörös, kék és fehér színkombinációval rendelkező logója már messziről felismerhetővé teszi a brandet. A stílus és kifogástalan minőség tökéletes összhangja révén a Tommy Hilfiger elnyerte a vásárlók szeretetét és elismerését világszerte. A vállalat folyamatosan nyitott a változásra és az újításokra, ami lehetővé teszi számukra, hogy mindig lépést tartson a divatvilág dinamikájával. Kiváló érzékük van a trendek felismerésére és azokat ügyesen beilleszti a tervezésbe.
A márkának széles a választéka – amelyeket itthon is megtalálunk az ismert internetes boltokban – a férfiak, nők és gyermekek részére tervezett ruhákból, kiegészítőkből és parfümökből. Az elegáns és sportos darabok között mindenki megtalálhatja a stílusának legmegfelelőbbet.
Shawn Mendes és a Tommy Hilfiger különleges kapcsolata
A Tommy Hilfiger törekvése a fenntarthatóság és a társadalmi felelősségvállalás terén is jelentős. A cég elkötelezett az etikus gyártás és az ökológiai lábnyom csökkentése iránt.
A Grammy-díjas Shawn Mendesszel kötött partnerség a fenntarthatóságra összpontosít a legújabb kampány és kollekció kialakítása során.
Az új kollekciót a 90-es évek előtti felkészülés ihlette, kiemelve a laza illeszkedést és az eredeti kényelmet, az exkluzivitás hangsúlyozásával. Ezek az új dizájnok kortárs módon értelmezik újra az ikonikus Tommy Hilfiger megjelenését, klasszikus gyűjteményt alkotva a jelennek és a holnapnak. A partnerség felöleli Mendes és Hilfiger közös elképzelését a fenntarthatóságról, újrahasznosított és innovatív anyagok felhasználásával.
A Classics Reborn kampány a 28 darabból álló férfi- és női ruhakollekciót mutatja be, amelyek középpontjában a modern felkészültség áll. Négy alapelv ihlette Tommy Hilfiger és Shawn Mendes szemléletét. Az első kettő a Color Reborn és a Materials Reborn biztosítja a kollekció fenntartható innovációját. A második kettő a Self Reborn és a Community Reborn egy kortárs életmódra reflektál.
A Color Reborn olyan anyagokat tartalmaz, amelyek újrahasznosított textilekből készültek, és élénk színt adnak. A Recycrom™ egy új technikát használ a festék előállítására, amelyet a fogyasztás előtti gyári hulladékból származó szálak színes porrá történő újrafeldolgozásával hoztak létre.
A Materials Reborn a legmodernebb technológiát integrálja, így kényelmes új szálakat hoz létre újrahasznosított textilekből. Tartalmazza a Circulose®-t, egy újrahasznosított textilhulladékból készült anyagot, amelyet farosttal kevertek össze, csökkentve az egyedi erőforrásoktól való függőséget, és biztosítja, hogy a kiselejtezett pamuttextíliák egy körkörösebb újrahasznosítási rendszer részei lehessenek, ahelyett, hogy hulladéklerakókba kerülnének.
A Self Reborn azt az elkötelezettséget tükrözi, hogy új pillantást vetünk az ötletekre, szenvedélyekre és perspektívákra, egészen a viseletünkig.
A Community Reborn célja, hogy olyan személyekkel vegye körül magát a brand, akik jobbá teszik a gyártási folyamatokat és a környezetet.
A Tommy X Shawn Classics Reborn kollekció újabb lépést jelent a fenntarthatóságról alkotott elképzelés megvalósítása felé, mivel olyan divatot szeretnének létrehozni, amely semmit sem veszít el, és mindent átformál. „Shawn lenyűgöző fiatalember, és a pozitív változás szószólója. Büszkék vagyunk arra, hogy partnerünk lehet, és továbbra is részt veszünk a divat felelősebb jövőjének megteremtésében.” – nyilatkozta a Tommy Hilfiger.
A fenntarthatóság iránti elkötelezettségének folytatásaként a vállalat arra törekszik, hogy minden terméket körkörös módon tervezzen. Amellett, hogy kisebb hatású anyagokat használ, amelyek előnyben részesítik az újrahasznosítható anyagokat, mindemellett a Tommy Hilfiger jelenleg is olyan új üzleti modelleket tesztel, amelyek hosszabb ideig használják a termékeket.