A világ vezető prémium hibrid autógyártója, az első félévben 19,6%-al bővülő magyarországi prémium autópiacon értékesítéseit 94,5%-al növelő Lexus, Szegeden hivatalosan is megnyitotta második magyarországi márkakereskedését. Az immáron 25 éve az egyik legsikeresebb hazai Toyota márkakereskedésként működő Kovács Autóház által megnyitott bemutatóterem Európa egyik legszebb Lexus márkakereskedése lett. Az ünnepélyes megnyitó házigazdája a Forbes által nemrégiben a ’legértékesebb hazai hírességként’ aposztrofált Sebestyén Balázs, népszerű rádiós és tévés műsorvezető volt, aki immáron közel egy éve maga is környezetbarát hibrid Lexust vezet.
Az autóipar egyik legnagyobb sikertörténetét az elmúlt években kétségkívül a világ legzöldebb és leginnovatívabb autógyártójának tekintett Toyota által jegyzett prémium márka, a Lexuskönyvelhette el. A minden várakozást felülíró – idén hazánkban a prémium autópiac bővülési ütemének mintegy ötszörösét kitevő – növekedés egyik motorja kétségkívül a piac legszélesebbkörnyezetbarát hibrid modellportfóliója, amely kombinálja a forradalmi, jövőbemutató technológiákat a letisztult, futurisztikus formavilággal, a kézműves kidolgozottsággal és az alacsony üzemben tartási költségekkel kéz a kézben járó legendás megbízhatósággal. A prémium autókat vásárló ügyfelek számára ugyanakkor legalább ilyen fontos a Lexus ügyfélközpontú filozófiája, a hagyományos japán vendégszeretetet megtestesítő Omotenashi.
A japán prémium autómárka nem is habozik kiaknázni páratlan piaci sikereit, aminek eredményeképp Szegeden hivatalosan is megnyitotta második magyarországi bemutatótermét és márkaszervizét, amely már most Európa egyik legszebb Lexus márkakereskedésének számít. Az egyszerre elegáns és látványos ünnepélyes megnyitó házigazdája a népszerű rádiós és tévés műsorvezető Sebestyén Balázs volt, amik a mindennapokban immár közel egy éve egy környezetbarát hibrid Lexus RX crossovert vezet, nemrégiben pedig Magyarországon elsőként próbálhatta ki a Lexus hatalmas várakozások övezte hibrid szupersport kupéját, a vadonatúj Lexus LC500h modellt.
A Lexus hálózatfejlesztési stratégiája egyébiránt nem a piacon megszokott mintát követi: míg a legtöbb márka minél hamarabb a legteljesebb földrajzi lefedettség elérésére törekszik, a Lexus márkakereskedések megnyitásának jogát csak a hosszú évek, nem ritkán évtizedek során bizonyított, folyamatosan a legmagasabb színvonalú ügyfélkiszolgálást nyújtó és legmagasabb szintű ügyfél elégedettséget elérő Toyota márkakereskedések kaphatják meg. Nem véletlen, hogy a második hazai Lexus márkakereskedés megnyitásának jogát a Kovács Autóház kapta meg: avállalat neve 1992 óta Monoron, 2013 óta pedig már Szegeden is egyet jelent azügyfelek kiszolgálásának egyedülállóan magas, prémium színvonalával.
„Nagy megtiszteltetés számunkra, hogy ma már több, mint 15.600 állandó ügyfelet kiszolgáló vállalatunk megkapta a második magyarországi Lexus márkakereskedés megnyitásának jogát, ennél szebben nem is ünnepelhetnénk fennállásunk 25 éves jubileumát. Vállalati hitvallásunk alapját eddig is az ügyfélközpontúság, az ügyféligények maximális kiszolgálása jelentette, és a jövőben is erre törekszünk majd. Célunk, hogy a Lexus sikerének egyik kulcsát, a japán vendégszeretetet megtestesítő Omotenashi filozófiát szegedi és dél-kelet-magyarországi ügyfeleink is megtapasztalhassák majd.” – fogalmaz Kovács Péter, a Kovács Autóház ügyvezetője.