A Nina kultúrának megfelelően tündérmesébe illő illusztrációkkal díszített üveg, arany kupakkal és levelekkel ékesítve. Minden Nina Ricci rajongó számára egy igazi must-have darab!
A koncepció
„A Japánból indult kawaii trendből merítettünk ihletet, mely mellett a Nina Ricci márka kifinomultsága és a már jól ismert Nina tündérmese volt nagy hatással ránk.”- Caius von Knorring, a Nina Ricci Parfums marketing igazgatója. Ez a limitált kiadás az ártatlan, bájos, törékeny, szinte gyermeki oldalunkat emeli ki. A kawaii szó jelentése: aranyos, cuki. A kawaii kultúra a ’70-es évektől kezdve fokozatosan, egyre intenzívebben terjedt el. Ez a kulturális jelenség kiterjed a viselkedésmódra, az öltözködésre, a személyes kiegészítőkre és a kommunikációra is.
Fejjegy: teafa virág, pink grapefruit
Szívjegy: cseresznyevirág, jázmin szirom, bolgár rózsa abszolútum
Alapjegy: vanília abszolútum, fehér pézsma, ámbra