… ami az élethez kell!

Kezdőoldal Hírek Új üveg sorozatát mutatta be a Martini!

Új üveg sorozatát mutatta be a Martini!

Magyarország nagy részének őszig kell várnia, hogy kézbe vehesse az új MARTINI üvegeket – azonban azok, akik ellátogattak július 23-án a KIOSK-ba, egyikek lehettek azon szerencséseknek Európában (Lengyelország és Ukrajna mellett), akik az elsők között tekinthették meg azokat. A magyarországi Formula 1 futamra különleges meglepetéssel kedveskedett a 150 éves olasz italmárka: a belvárosi KIOSK szórakozóhelyen egy nagyszabású rendezvény keretében mutatta be a verseny hétvégéjén az új üvegeket és csomagolást.  Az eseményre ellátogatók az új formavilág bemutatása mellett megismerhették a Martini Racing világát is.

B_Bianco_MAIN_W5-Stem_M2000x980Egyetlen nagy márka sem lehet sikeres folyamatos megújulás és változás nélkül. Ez igaz, arra a közkedvelt és ikonikus olasz italmárkára is, amelyik 10 év után most nyúlt először az évtizedek alatt emblematikussá vált palackformájához, annak érdekében, hogy megújítsa és felfrissítse annak kinézetét. Martini_Bianco (2)A design-váltás egyik oka, hogy az ikonikus márka még egyértelműben meg szeretné mutatni eredeti olasz hagyományait és a motorsportokkal összefonódott életérzését, másrészt fontos volt az is, hogy a márka új rajongótábora, a mostani fiatalok világképe más vizuális követelményeket támaszt a márkával szemben, mint akár csak a szüleik generációjának ízlése. Azon túl, hogy teljesen másként gondolkodnak, mint az idősebb generációi, és teljesen más kommunikációs csatornákat használnak a hétköznapjaikban (Instagram, Snapchat, Facebook), új vizuális elképzelésekkel is rendelkeznek mind a formák, mint a színek tekintetében.

Az üvegek új megjelenése azt a fő célt szolgálják, hogy frissnek és izgalmasnak maradjanak a millenniumi generáció számára is ahhoz, hogy az ital továbbra is ott lehessen a hosszú és kellemes beszélgetések asztalainál.

Az új üvegek elegánsak és kifinomult ízlésvilágot tükröznek: mostantól minden MARTINI terméken azonos és jól felismerhető lesz a logó, megjelenik rajtuk a márka tágabb (Olaszország) és közelebbi (Torinó) szülőhelyének megjelölése és felkerülnek a termékekre a márka ikonikussá vált, 40 éves motorsport támogatásával összefonódó színes csíkjai is.

Hozzászólások

Pin It on Pinterest