… ami az élethez kell!

Kezdőoldal SZTÁROK&DIVAT Luxusóra bemutatón jártunk

Luxusóra bemutatón jártunk

A múlt héten az Andrássy úti Orex Palais-ban bemutatkozott a külföldön már méltán híres és népszerű óramárka,a RAYMOND WEIL. Az este folyamán László Boldizsár és Kónya Krisztina az óramárkához kapcsolódó opera áriákat énekeltek, néhány szerencsés résztvevő pedig hintós városnézést és operajegyeket nyert a Don Giovannira.
 Három generáció 35 éve a svájci óragyártásban
A RAYMOND WEIL igazi családi vállalkozás, amelyet a cég névadója 1976-ban alapított, éppen az óraipar válsága idején. A nagy ötlet az órák „demokratizálása” volt, olyan időmérők megalkotásával, amelyek függetlenséget és kreativitást testesítettek meg. Viselőjüket az elérhető luxus érzésével ajándékozták meg. A cég mottója ma is „A függetlenség: életérzés” szlogen, amely egyben a családi szemléletet is tükrözi.  1996-ban Raymond Weil veje lett az elnök-vezérigazgató, dinamizmusának köszönhető a cég nemzetközivé válása. Ő hozta létre a saját K+F részleget is, amely számos saját innovációval gazdagította az óragyártást. 2006-ban, a cég 30. évfordulóján már a harmadik generáció is csatlakozott a vállalatvezetéshez, a stabilitás, hagyomány mellett frissességet hozva a márka életébe.

A 35 éves évforduló idén a rubin ünnepe jegyében zajlik. A rubin, amely az egyik legértékesebb drágakő, a győzelmet, szeretetet, boldogságot és mindenekelőtt a szenvedélyt jelképezi. Kedvelt díszítőeleme a luxusóra gyártásnak, és jól szimbolizálja az órakészítés iránti mély elhivatottságot, amely a Weil-Bernheim családot most már több generáción át jellemzi.

Zenei inspiráció
Az alapító komolyzene iránti rajongása inspirálóan hatott az egyes kollekciókra, amelyek gyakran nevüket is egy-egy híres operáról, zeneműről kapták. Ilyen volt 1990-ben a parsifal kollekció, amellyel a márka számottevően megerősítette piaci pozícióját Svájcban. A don giovanni kollekció többek között a különleges GMT modell révén vált ismertté, majd jött a nabucco, a mechanikus szerkezettel készült férfi karóra kollekció, amely 200 méterig vízálló tokkal és high-tech anyagokból készült. A zenei indíttatás talán a 2010-es maestro kollekció útra indításában fejeződött ki legerősebben, amelyet idén egy 35 éves jubileumi kiadással gazdagítottak. Az évfordulóra készült 18 karátos aranyba foglalt, időtlen darab a RAYMOND WEIL órakészítői szakértelmének és a prezicitásának a mintapéldánya. A maestro ezen kívül holdfázis kijelzős, naptáras, kronográf és női változattal is bővült.

Az operahősök mellett mindig ott vannak a hősnők is
A RAYMOND WEIL életében a női kollekciók éppoly emblematikusak, mint a férfiaknak szánt sikerszériák. A 2006-os shine különleges és változatos számlapjaival, illetve szabadalomnak számító könnyen cserélhető karcsat-szíj megoldásával tette még ragyogóbbá viselőjét. Idén pedig a maestro mellett a hölgyekre gondolva a jasmine kollekcióval rukkolt elő a cég, amely törékenységet sugalló, ívelt vonalaival képviseli a nőiességet.

 „ A függetlenség: életérzés”
A RAYMOND WEIL emblematikus kollekciójából, a freelancer modellcsaládból is bemutatásra kerültek a legújabb modellek. A freelancer név a cégmottóul is szolgáló függetlenséget tükrözi, amely már a kezdetektől fontos volt a márka számára, egyrészt az életstílusra, másrészt a cég családi jellegére és az órakonszernektől való különállásra vonatkozóan. A freelancer finom eleganciájú kollekciója idén új kronográf modellel bővült, amely opálfényű számlappal és elegáns, kék mutatókkal készül. A freelancert hárommutatós, dátumos, illetve kronográf, vagy a billegőt a számlapnyílásban láthatóvá tévő változatban gyártják. A női változatok különlegessége pedig, hogy egyes modelljein a lünetta vagy az órajelzések gyémántdíszítést kaptak.

Hozzászólások

Pin It on Pinterest